AFTRAP VVD CAMPAGNE

Op vrijdag 7 en zaterdag 8 februari jongstleden heeft de VVD Hardinxveld-Giessendam de aftrap gehouden van de campagne voor de komende gemeenteraadsverkiezingen. Dit gebeurde met een zogenaamde ‘flits-flyeractie’ op vrijdagmiddag in Boven-Hardinxveld en op zaterdagmorgen in Neder-Hardinxveld/Giessendam.

Op vrijdagmiddag ging lijsttrekker Martin van Rossum, gesteund door bestuursleden op en rond de markt in gesprek met de inwoners van Boven-Hardinxveld. Het ging hierbij over onder meer werkgelegenheid, verkeersveiligheid en de plannen voor een uitrenplaats voor honden in Boven-Hardinxveld. Tijdens de gesprekken werd de verdeeldheid over dit laatste bevestigd die uit de verschillende zienswijzen en handtekeningenacties al naar voren kwam.

Zaterdagmorgen was de lokale VVD aanwezig op het marktplein in Neder-Hardinxveld. Lijsttrekker Martin van Rossum en de nummer twee van de lijst, Jolanda Verdoorn, spraken daarbij met een groot aantal inwoners van Hardinxveld-Giessendam. Ook hier kwamen verschillende bij de plaatselijke bevolking levende onderwerpen aan de orde, waarvan beide kandidaten de toezegging deden deze onder de aandacht te zullen brengen.

Tijdens de beide acties werden er flyers meegegeven en ijskrabbers uitgedeeld. Op de envelop waarin deze laatste waren verpakt stond onder verwijzing naar de visie van de VVD: ‘Voor beter zicht op de toekomst’. Ondanks de aanhoudende regen op beide dagen in plaats van de in deze tijd gebruikelijke sneeuw en ijs vonden de uitgedeelde gadgets gretig aftrek.

Lijsttrekker Martin van Rossum benadrukte bij de aftrap: ‘De komende verkiezingen draaien voor de VVD om werkgelegenheid, lokale veiligheid, bereikbaarheid maar ook om goede leefbaarheid in Hardinxveld-Giessendam. De VVD wil een schoon, veilig en bloeiend dorp. Daar gaan we ons hard voor maken’.